Ravikoulussa myös oman ponin tai hevosen kanssa

saat yksilöllistä valmennusta ponille/hevoselle ja niiden ohjastajalle. Valmennuksen aikana keskitytään hevosen fyysiseen ja henkiseen kuntoon sekä ohjastajan taitojen kehittämiseen.

Luota ammattitaitoiseen ja kokeneeseen valmennukseen. Olemme sitoutuneet auttamaan hevostasi kehittymään ja menestymään kilpailuissa.

• Yksilöllinen valmennus
  • Kokeneet ohjaajat
  • Tavoitteellinen valmennus

Ravikurssit

tarjoavat mahdollisuuden oppia uutta hevosen ohjastamisesta ja ravikilpailuista. Kurssit sopivat niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin ohjastajille.

Kurssiemme opettajat ovat kokeneita ohjaajia, jotka tarjoavat ammattitaitoista opetusta kaikenikäisille ja -tasoisille oppilaille.

• Ohjaajien opastus
  • Kilpailutoiminta
  • Monipuoliset kurssit

Ravitallipaikat

tarjoavat mahdollisuuden hevosen pitämiseen LOVIISANRAVIKOULUN tiloissa. Tarjoamme tilat ja huolenpidon hevosellesi.

Ravitallipaikkojemme turvallisuus ja laatu on taattu. Voit luottaa hevosesi hyvään hoitoon ja ylläpitoon.

• Turvalliset tallipaikat
  • Ammattitaitoinen hoito
  • Laadukkaat tilat

Lisää tekstiä napsauttamalla tästä.